Vadila mu rušivá reklama v ulicích, založil tak firmu, která jí má inovovat

Radek Šalomon vnímal, že jsou ulice našich měst čím dál tím více přehlceny reklamou. Společně s kolegy tak vymyslel platformu AD24, která propojuje majitele obrazovek s inzerenty. Jejich obrazovky umisťují tam, kde reklama lidi neobtěžuje.

Radek Šalomon již při studiu ČVUT přicházel s novými projekty a podnikatelskými nápady. Po studiu chvíli působil v rámci distribučního řetězce pro Apple a poté se začal věnovat integraci IT řešení do firem a korporací. AD24 založil společně s kolegy, kteří o problému s rušivou reklamou ve veřejném prostoru přemýšlejí podobně jako on.

Celé technické a softwarové řešení si navrhli v AD24 na míru. „Hardware jsme si poskládali od prvního do posledního šroubku a software jsme naprogramovali tak, aby celá platforma včetně hardwaru byla zcela bezúdržbová. Systém také snímá, zda se opravdu přehrává na obrazovce inzerovaný obsah, a tak má inzerent naprostou jistotu, že zaplacené pokrytí bylo skutečně komunikováno,” dodává Šalomon.

Spoluzakladatel AD24 Radek Šalomon s obrazovkou

Vylepovat plakáty už není potřeba

Současná neustále se měnící situace kolem vládních nařízení a očkování ukazuje, jak důležité je dostat specifické, a pro danou lokalitu aktuální, informace k obyvatelům obcí. Toto dnes již nelze řešit letáky nebo nástěnkami, které jsou nevyhovující a nedostatečné. K tomu je online prostor přeplněn obecnými informacemi a je náročné najít lokální obsah. Díky tomu, že je každá obrazovka v síti AD24 připojena k internetu, je po kontrole možné téměř okamžitě rozeslat sdělení na přesně určené místo. AD24 tak nabízí jednoduše dostupnou a rychlou alternativu, kterou lze integrovat i do konceptů chytrých měst a obcí.

Zdroj: e15.cz