AD24 Blog

Mluví se o nás v těchto souvislostech


Digitální reklama mimo domov má pro e-shopy velký potenciál

Digitální reklama mimo domov má pro e-shopy velký potenciál

Digitální reklama mimo domov (DOOH) se stává stále populárnější a e-shopy by měly věnovat pozornost jejímu využití. DOOH reklama je forma reklamy mimo domov, která využívá digitální technologie k prezentaci reklamního obsahu na obrazovkách umístěných v městském i veřejném (soukromém) prostoru.

Kde hledat nové zákazníky e-shopu?

Kde hledat nové zákazníky e-shopu?

Roky 2020 a 2021 byly pro ecommerce odvětví skvělým obdobím. Kvůli zavřeným provozovnám se na internet přesunulo mnoho nových zákazníků. Celý online trh zažil velký boom. Rok 2022 znamená pro mnoho eshopů ochlazení, nižší objemy a přemýšlení, jak udržet situaci pod kontrolou.

Proč se marketéři vracejí k tradiční reklamě

Proč se marketéři vracejí k tradiční reklamě

Odborníci již dlouho předpovídají zánik tradiční reklamy. Ta však žije a poprvé po deseti letech míří k růstu. Odborníci vysvětlují sedm faktorů, které tento trend podporují, včetně schopnosti tradiční reklamy prorazit v digitální změti, úbytku cookies třetích stran a dalších.

V roztříštěném mediálním světě DOOH mezeru v reklamě při budování značky

V roztříštěném mediálním světě DOOH mezeru v reklamě při budování značky

Oslovit masové publikum je v dnešním vysoce roztříštěním mediálním prostředí stále obtížnější. Vzhledem k tomu, že publikum je rozptýleno mezi kanály, jako je digital, audio a connected TV, bojují značky o upoutání pozornosti, pro spotřebitele přijatelnými, relevantními sděleními. Tato roztříštěnost způsobuje, že mnoho inzerentů alokuje velké množství mediálních výdajů na kanály, které nabízejí "rychlou výhru" nebo snadné získání zákazníků, jako je online nebo mobilní reklama.

Objem reklamy na billboardech se může zvýšit o 5-7 %

Objem reklamy na billboardech se může zvýšit o 5-7 %

Objem reklamy na billboardech a dalších venkovních plochách by se letos mohl zvýšit o pět až sedm procent z loňských 4,4 miliardy Kč.

Města jsou přehlcena reklamou. AD24 díky chytré technologii přichází s alternativou.

Města jsou přehlcena reklamou. AD24 díky chytré technologii přichází s alternativou.

Informace nejrůznějšího druhu je v dnešní hektické a neustále se měnící situaci potřeba rychle dostat do všech koutů naší země. I proto vznikla nová česká technologická společnost AD24.

Inovativní reklamní platforma AD24 pomůže inzerentům oslovovat cílové skupiny

Inovativní reklamní platforma AD24 pomůže inzerentům oslovovat cílové skupiny

Společnost AD24 plánuje reklamu ve veřejném prostoru pomocí vlastní technologie. Informace všeho druhu je v dnešní hektické a neustále se měnící situaci potřeba rychle dostat do různých oblastí v zemi.

I reklama ve veřejném prostoru může být vkusná a usměrněná

I reklama ve veřejném prostoru může být vkusná a usměrněná

Reklama. Dobrodění, nebo prokletí dnešní doby? Osmatřicetiletý pražský podnikatel Radek Šalomon, rodák ze Znojma, v tom má jasno: nejlepší je zlatá střední cesta.

Vadila mu rušivá reklama v ulicích, založil tak firmu, která jí má inovovat

Vadila mu rušivá reklama v ulicích, založil tak firmu, která jí má inovovat

Radek Šalomon vnímal, že jsou ulice našich měst čím dál tím více přehlceny reklamou. Společně s kolegy tak vymyslel platformu AD24.