Platforma AD24 spojuje inzerenty, majitele digitálních reklamních ploch, kolemjdoucí a chytré město.
Inzerovat cíleně a efektivně? Proč ne.
Inzerujte s námi cíleně v síti reklamních obrazovek obsluhovaných naší online reklamní samoobsluhou. V místech po celé republice, ve vámi zvolených provozovnách, po libovolně dlouho dobu, ve vámi zvolené dny a časy a ve finančním objemu, který si sami naklikáte.

Proč AD24?
Žádné blokování zobrazení reklam
Můžete si být 100% jistí, že reklama bude viděna. Venkovní reklama je imuní vůčí blokování reklam v prohlížečích. Oslovuje konzumenty v místech, kde neobtěžuje.
Vysoká míra úspěšnosti
Lidé jsou více otevřeni reklamám v reálném světě a jsou i více otevření reakcím a zpětné vazbě. Navíc v prostředí, kde mají čas reklamu opravdu shlédnout. A to vše za bezkonkurenční ceny.
Jednoduché a transparentní cílení
Vyberte si, kdy a kam chcete zacílit svoji reklamu a doručit zprávu zákazníkům. Dokonalé geografické cílení do mikroregionů. Prohlédněte si první krůčky.
Čísla od nás sedí
Platforma AD24 je plně odolná proti podvodům, zneužití a falešnému přehrávání i reportování. V případě problému se zastavuje účtování. Čísla o počtu shlédnutí jsou reálně změřená pomocí umělé inteligence.
Zasáhněte publikum v reálném světě a reálném čase
Inzerujte v bezpečném prostředí s bezkonkurenční viditelností a dopadem na vaši cílovou skupinu. Obrazovky umístěné ve fitness centrech, čekárnách či trafikách poskytují ideální míru pozornosti spotřebitelů k vaší reklamě.


Vytvořte a naplánujte reklamy rychle a jednoduše v rámci naší online aplikace
Využijte intuitivní plánovač, který vás provede celým procesem během pár minut. Naplánujte si vaše reklamy do různých lokalit a v různé časy.
Měřte a sledujte efektivitu kampaně
Využívejte verifikovaná data k pořádné analýze, abyste mohli měřit dopad vaší kampaně a lépe tak řídit vaše marketingové úsilí.


Flexibilní rozpočet a žádná povinná minimální útrata
Vytvořte si kampaň dle vašich finančních možností bez ohledu na to, jak jsou velké či malé.
100% jistota přehrání a účtování
Garantujeme přehrávání pomocí vícenásobných kontrolních mechanizmů nezávislých na digitálním panelu. V případě detekce problému, systém přestává přehrávání reklam účtovat. Platíte jen to, co bylo opravdu přehráno a viděno.

Nejčastější otázky a odpovědi
Co je platforma AD24?
V jaké formátu musí být podklady?
Obrázky i videa od 1080p a lepší (klidně i 4K). Poměr stran 16:9. Orientace horizontální – pro 1080p je to 1920x1080. Velikost souboru v MB není omezena. Libovolná délka videa - min. 4 sekundy a max. 2 minuty.
Proč musí být média minimálně FULL HD (1080p, 1920x1080)?
Pro zobrazení vašich spotů používáme pouze kvalitní FULL HD obrazovky. Vaše sdělení by v nižší kvalitě nevypadalo dobře.
Jaká je minimální a maximální délka spotu?
Minimální délka jsou 4 sekundy a maximální 2 minuty. Nahrát tak můžete libovoně dlouhý spot.
Bude slyšet zvuk u videa?
Obrazovky nepřehrávají zvuk. Pokud nahrajete video se zvukem, zvuk bude při distribuci na obrazovky automaticky odstraněn.
Kolik musím minimálně utratit za kampaň?
Výše útraty je zcela na vás. Můžete utrácet již od 10 haléřů. Výše útraty záleží na vás – jak si kampaň sami nastavíte, tolik zaplatíte.
Mám kupón s kódem. K čemu mi je?
Kód z kupónu má určitou hodnotu v kreditech. Po přihlášení do naší webové aplikace nabijte kupónem váš účet. Jeho hodnotu využijte na plnou čí částečnou úhradu vytvořené kampaně.
Jak mohu nabít kredity z kupónu?
Po přihlášení do webové aplikace je v záhlaví tlačítko "Máte kupón?". V otevřeném dialogu vyplňte kód z kupónu a příslušný počet kreditů se vám přičte na účet.
Došli mi kredity. Pomóóóc!
Když je teď to obtížné období, tak vám další kredity nadělíme zdarma. Napište nám přes chat, email nebo zavolejte.
Venkovní digitální reklama (DOOH)? Co to znamená?
Digitální reklamní plochu mimo domácí prostředí konzumenta reklamního sdělení (LED billboard u silnice, TV ve fitku nebo čekárně, totem v obchodním centru). Zkratka DOOH vychází z anglického označení a znamená Digital Out of Home (digitální mimo domov).