Nákupní centra

Zvyšte efektivitu reklamního výnosu 

Proč AD24?

Navýšení stávajících příjmů z reklamy

Pro malé inzerenty bývá inzerce na obrazovkách v nákupním centru objemově a finančně nedostupná. Díky naší technologii se toto změní a inzerce se tak stane dostupná pro každého. V konečném důsledku získáte větší objem inzerentů a finančních prostředků.

Interakce s návštěvníky

Připravte návštěvníkům něco extra. Komunikujte s nimi skrze obrazovky. V Době krize prezentujte seznam otevřených obchodů, Vtáhněte zákazníky do hry - hledej (lušti) a vyhraj, Bojová hra pro mladé v nákupním centru? Proč ne.

Bezpečí a informace

Každý rodič má v mobilu fotky dítěte. Ukažte na obrazovkách ztracené dítě a rychleji se najde. Posílejte na obrazovky urgentní sdělení (kovidová opatření, plánované akce, informace z dopravy). Doplňte plán pro evakuaci obrazovým sdělením. 

Více možností pro stávající nájemce

Díky naší reklamní samoobsluze zvládnou vaši nájemci zadávat reklamní sdělení na obrazovky okamžitě dle aktuální situace (upozornění na novinky, výprodej zásob). Zároveň mohou kdykoliv reklamní kampaň zastavit (doprodej inzerovaného zboží, překážka v prodeji, ...). Díky tomu zefektivní cílení na koncové zákazníky, navýší tržby a v neposlední řadě ušetří finanční prostředky.

Zkuste si sami, jak jednoduše lze dnes zadat venkovní reklama