AD24 Blog
Mluví se o nás v těchto souvislostech
Digitální reklama mimo domov má pro e-shopy velký potenciál
Digitální reklama mimo domov (DOOH) se stává stále populárnější a e-shopy by měly věnovat pozornost jejímu využití. DOOH reklama je forma reklamy mimo domov, která využívá digitální technologie k prezentaci reklamního obsahu na obrazovkách umístěných v městském i veřejném (soukromém) prostoru.
Kde hledat nové zákazníky e-shopu?
Roky 2020 a 2021 byly pro ecommerce odvětví skvělým obdobím. Kvůli zavřeným provozovnám se na internet přesunulo mnoho nových zákazníků. Celý online trh zažil velký boom. Rok 2022 znamená pro mnoho eshopů ochlazení, nižší objemy a přemýšlení, jak udržet situaci pod kontrolou.
Proč se marketéři vracejí k tradiční reklamě
Odborníci již dlouho předpovídají zánik tradiční reklamy. Ta však žije a poprvé po deseti letech míří k růstu. Odborníci vysvětlují sedm faktorů, které tento trend podporují, včetně schopnosti tradiční reklamy prorazit v digitální změti, úbytku cookies třetích stran a dalších.
Vadila mu rušivá reklama v ulicích, založil tak firmu, která jí má inovovat
Radek Šalomon vnímal, že jsou ulice našich měst čím dál tím více přehlceny reklamou. Společně s kolegy tak vymyslel platformu AD24.
Získejte z digitální reklamy maximum
Digitální reklama již dnes není pouze reklama na online stránkách nebo sociálních sítích. Nově se digitální reklama rozšiřuje i do offline světa na digitální panely, digiboardy, LCD panely a televize.