AD24 Blog
Mluví se o nás v těchto souvislostech
Města jsou přehlcena reklamou. AD24 díky chytré technologii přichází s alternativou.
Informace nejrůznějšího druhu je v dnešní hektické a neustále se měnící situaci potřeba rychle dostat do všech koutů naší země. I proto vznikla nová česká technologická společnost AD24.
Inovativní reklamní platforma AD24 pomůže inzerentům oslovovat cílové skupiny
Společnost AD24 plánuje reklamu ve veřejném prostoru pomocí vlastní technologie. Informace všeho druhu je v dnešní hektické a neustále se měnící situaci potřeba rychle dostat do různých oblastí v zemi.
I reklama ve veřejném prostoru může být vkusná a usměrněná
Reklama. Dobrodění, nebo prokletí dnešní doby? Osmatřicetiletý pražský podnikatel Radek Šalomon, rodák ze Znojma, v tom má jasno: nejlepší je zlatá střední cesta.
Vadila mu rušivá reklama v ulicích, založil tak firmu, která jí má inovovat
Radek Šalomon vnímal, že jsou ulice našich měst čím dál tím více přehlceny reklamou. Společně s kolegy tak vymyslel platformu AD24.
Billboardy za zenitem, české AD24 staví platformu nové generace
Svět venkovní reklamy se mění. „Obyčejné“ billboardy nebo bigboardy s tištěnou reklamou jsou stále častěji nahrazovány chytrými obrazovkami.
Česká firma AD24 inovuje svět digitální reklamy ve veřejném prostoru
Narovnání podmínek mezi inzerenty a majiteli reklamních ploch – to je vize české firmy AD24.
Získejte z digitální reklamy maximum
Digitální reklama již dnes není pouze reklama na online stránkách nebo sociálních sítích. Nově se digitální reklama rozšiřuje i do offline světa na digitální panely, digiboardy, LCD panely a televize.
Venkovní reklama může dobře sloužit lidem
Mnoho obyvatel měst nevidí přínos venkovní reklamě, reklama je obtěžuje a zbytečně venkovní prostor hyzdí.
Přípravy jsou v plném proudu
Digital Out of Home (DOOH) prožívá turbulentní období. Ceny panelů a jiných profesionálních digitálních zobrazovacích zařízení poklesly na přijatelnou úroveň.