AD24 Blog

Mluví se o nás v těchto souvislostech


Města jsou přehlcena reklamou. AD24 díky chytré technologii přichází s alternativou

Města jsou přehlcena reklamou. AD24 díky chytré technologii přichází s alternativou

Informace nejrůznějšího druhu je v dnešní hektické a neustále se měnící situaci potřeba rychle dostat do všech koutů naší země. I proto vznikla nová česká technologická společnost AD24.

Inovativní reklamní platforma AD24 pomůže inzerentům oslovovat cílové skupiny

Inovativní reklamní platforma AD24 pomůže inzerentům oslovovat cílové skupiny

Společnost AD24 plánuje reklamu ve veřejném prostoru pomocí vlastní technologie. Informace všeho druhu je v dnešní hektické a neustále se měnící situaci potřeba rychle dostat do různých oblastí v zemi.

I reklama ve veřejném prostoru může být vkusná a usměrněná

I reklama ve veřejném prostoru může být vkusná a usměrněná

Reklama. Dobrodění, nebo prokletí dnešní doby? Osmatřicetiletý pražský podnikatel Radek Šalomon, rodák ze Znojma, v tom má jasno: nejlepší je zlatá střední cesta.

Vadila mu rušivá reklama v ulicích, založil tak firmu, která jí má inovovat

Vadila mu rušivá reklama v ulicích, založil tak firmu, která jí má inovovat

Radek Šalomon vnímal, že jsou ulice našich měst čím dál tím více přehlceny reklamou. Společně s kolegy tak vymyslel platformu AD24.

Billboardy za zenitem, české AD24 staví platformu nové generace

Billboardy za zenitem, české AD24 staví platformu nové generace

Svět venkovní reklamy se mění. „Obyčejné“ billboardy nebo bigboardy s tištěnou reklamou jsou stále častěji nahrazovány chytrými obrazovkami.

Česká firma AD24 inovuje svět digitální reklamy ve veřejném prostoru

Česká firma AD24 inovuje svět digitální reklamy ve veřejném prostoru

Narovnání podmínek mezi inzerenty a majiteli reklamních ploch – to je vize české firmy AD24.

Získejte z digitální reklamy maximum

Získejte z digitální reklamy maximum

Digitální reklama již dnes není pouze reklama na online stránkách nebo sociálních sítích. Nově se digitální reklama rozšiřuje i do offline světa.

Venkovní reklama může dobře sloužit lidem

Venkovní reklama může dobře sloužit lidem

Mnoho obyvatel měst nevidí přínos venkovní reklamě, reklama je obtěžuje a zbytečně venkovní prostor hyzdí. Lidé ji nazývají reklamním smogem.

Přípravy jsou v plném proudu

Přípravy jsou v plném proudu

Digital Out of Home (DOOH) prožívá turbulentní období. Ceny panelů a jiných profesionálních digitálních zobrazovacích zařízení poklesly na přijatelnou úroveň.