AD24 Blog

Mluví se o nás v těchto souvislostech


Objem reklamy na billboardech se může zvýšit o 5-7 %

Objem reklamy na billboardech se může zvýšit o 5-7 %

Objem reklamy na billboardech a dalších venkovních plochách by se letos mohl zvýšit o pět až sedm procent z loňských 4,4 miliardy Kč.

Města jsou přehlcena reklamou. AD24 díky chytré technologii přichází s alternativou.

Města jsou přehlcena reklamou. AD24 díky chytré technologii přichází s alternativou.

Informace nejrůznějšího druhu je v dnešní hektické a neustále se měnící situaci potřeba rychle dostat do všech koutů naší země. I proto vznikla nová česká technologická společnost AD24.

Inovativní reklamní platforma AD24 pomůže inzerentům oslovovat cílové skupiny

Inovativní reklamní platforma AD24 pomůže inzerentům oslovovat cílové skupiny

Společnost AD24 plánuje reklamu ve veřejném prostoru pomocí vlastní technologie. Informace všeho druhu je v dnešní hektické a neustále se měnící situaci potřeba rychle dostat do různých oblastí v zemi.

I reklama ve veřejném prostoru může být vkusná a usměrněná

I reklama ve veřejném prostoru může být vkusná a usměrněná

Reklama. Dobrodění, nebo prokletí dnešní doby? Osmatřicetiletý pražský podnikatel Radek Šalomon, rodák ze Znojma, v tom má jasno: nejlepší je zlatá střední cesta.

Billboardy za zenitem, české AD24 staví platformu nové generace

Billboardy za zenitem, české AD24 staví platformu nové generace

Svět venkovní reklamy se mění. „Obyčejné“ billboardy nebo bigboardy s tištěnou reklamou jsou stále častěji nahrazovány chytrými obrazovkami.

Venkovní reklama může dobře sloužit lidem

Venkovní reklama může dobře sloužit lidem

Mnoho obyvatel měst nevidí přínos venkovní reklamě, reklama je obtěžuje a zbytečně venkovní prostor hyzdí.