AD24 Blog

Mluví se o nás v těchto souvislostech


Digitální reklama mimo domov má pro e-shopy velký potenciál

Digitální reklama mimo domov má pro e-shopy velký potenciál

Digitální reklama mimo domov (DOOH) se stává stále populárnější a e-shopy by měly věnovat pozornost jejímu využití. DOOH reklama je forma reklamy mimo domov, která využívá digitální technologie k prezentaci reklamního obsahu na obrazovkách umístěných v městském i veřejném (soukromém) prostoru.

I reklama ve veřejném prostoru může být vkusná a usměrněná

I reklama ve veřejném prostoru může být vkusná a usměrněná

Reklama. Dobrodění, nebo prokletí dnešní doby? Osmatřicetiletý pražský podnikatel Radek Šalomon, rodák ze Znojma, v tom má jasno: nejlepší je zlatá střední cesta.

Česká firma AD24 inovuje svět digitální reklamy ve veřejném prostoru

Česká firma AD24 inovuje svět digitální reklamy ve veřejném prostoru

Narovnání podmínek mezi inzerenty a majiteli reklamních ploch – to je vize české firmy AD24.

Přípravy jsou v plném proudu

Přípravy jsou v plném proudu

Digital Out of Home (DOOH) prožívá turbulentní období. Ceny panelů a jiných profesionálních digitálních zobrazovacích zařízení poklesly na přijatelnou úroveň.