AD24 Blog
Mluví se o nás v těchto souvislostech
Digitální reklama mimo domov má pro e-shopy velký potenciál
Digitální reklama mimo domov (DOOH) se stává stále populárnější a e-shopy by měly věnovat pozornost jejímu využití. DOOH reklama je forma reklamy mimo domov, která využívá digitální technologie k prezentaci reklamního obsahu na obrazovkách umístěných v městském i veřejném (soukromém) prostoru.
I reklama ve veřejném prostoru může být vkusná a usměrněná
Reklama. Dobrodění, nebo prokletí dnešní doby? Osmatřicetiletý pražský podnikatel Radek Šalomon, rodák ze Znojma, v tom má jasno: nejlepší je zlatá střední cesta.
Česká firma AD24 inovuje svět digitální reklamy ve veřejném prostoru
Narovnání podmínek mezi inzerenty a majiteli reklamních ploch – to je vize české firmy AD24.
Přípravy jsou v plném proudu
Digital Out of Home (DOOH) prožívá turbulentní období. Ceny panelů a jiných profesionálních digitálních zobrazovacích zařízení poklesly na přijatelnou úroveň.