Inovativní reklamní platforma AD24 pomůže inzerentům oslovovat cílové skupiny

Společnost AD24 plánuje reklamu ve veřejném prostoru pomocí vlastní technologie.

Informace všeho druhu je v dnešní hektické a neustále se měnící situaci potřeba rychle dostat do různých oblastí v zemi. I proto je tu nová česká technologická společnost AD24, která se snaží jít i proti často nevzhledné reklamě ve veřejném prostoru pomocí vlastní inteligentní technologie.

Nová česká technologická společnost AD24 si klade za cíl jít proti takzvanému reklamnímu smogu ve městech a využít k tomu nejmodernější technologii, kterou si pro tento účel sami navrhli. “Proč pro reklamu nevyužít provozovny, kde už zákazník nakupuje, nebo si užívá služeb?” zní z AD24. Unikátnost řešení od AD24 spočívá v tom, že jde o flexibilní, otevřené a transparentní řešení pro inzerci, které umožní utratit zadavatelům za reklamní sdělení přesně tolik prostředků, kolik chtějí. Funguje to podobně jako v online prostředí.

Obrazovka AD24

„Na naší platformě nezáleží na výši rozpočtu, který má firma či jednotlivec na propagaci. Nemáme také stanovenou žádnou minimální utracenou částku. Každý má možnost investovat do reklamy tolik, kolik si může dovolit. Inzerentovi je garantováno transparentní účtování reklamní kampaně, které si sám může kontrolovat online. U nás si také může v reálném čase ověřit zacílení, časování a skutečné přehrání reklamních sdělení,“ dodává Šalomon.

Spoluzakladatel AD24 upozorňuje na důležitý fakt, že kamery nad obrazovkami sice umí rozpoznat věk i pohlaví, ale nikdy nikam neukládají záznam kamery nebo obrázky z ní. Kamery totiž využívají pouze datovou interpretaci a ani ta nikdy zařízení neopustí. „Systém je tak plně v souladu s GDPR předpisy i naším vnitřním pocitem v AD24, kdy náš celý tým klade velký důraz na ochranu soukromí,“ zdůrazňuje Šalomon.

Přesné cílení a jednoduché účtování

Inzerenti z řad podnikatelů nebo firem se díky AD24 mohou dostat na velké množství reklamních obrazovek, a to po celé republice nebo jen v jejich okolí. Platforma AD24 totiž nabízí tři druhy cílení.

Prvními dvěma způsoby cílení podle typů provozoven a lokality se AD24 příliš neliší od klasických plakátů a billboardů, je ale mnohem rychlejší a dynamičtější. Díky chytrým obrazovkám je navíc možné oslovit místní komunitu lidí - v kontextu s aktuálním děním - na místech, kde nakupují, nebo aktivně tráví volný čas. Jde například o fitness centra, trafiky a večerky.

Platforma AD24 je v Česku unikátní i v tom, že ke svým chytrým obrazovkám připojuje kamery. Díky zabudované umělé inteligenci dokáže kamera rozpoznat věk nebo pohlaví lidí, kteří před obrazovkou stojí. Aktuálně jsou na platformě testovány reklamní kampaně, které se zobrazují tak, aby se spustily pouze pokud se před obrazovkou nachází osoba z konkrétní věkové skupiny, kterou si přeje firma nebo podnikatel oslovit.

Díky kameře a dalšímu senzoru pro kontrolu obrazovky může mít inzerent téměř dokonalý přehled o tom, zda se jeho reklama skutečně zobrazuje a kdo jí viděl. “Pokud si inzerent reklamní kampaň a její cílení vhodně nastaví, může velice efektivně oslovit svou cílovou skupinu,” vysvětluje Radek Šalomon, spoluzakladatel AD24.

Spoluzakladatel a šéf startupu AD24 Radek Šalomon

Správa reklamních kampaní online

Díky online aplikaci AD24 nepotřebuje uživatel, který chce zadat reklamu, žádné speciální znalosti. Stačí vlastní video, fotografie, nebo text a vybrat si, zda chce oslovit spíše místní obyvatele, někoho z druhého konce republiky nebo skupinu zákazníků nakupující v pekárnách. AD24 nemá stanovenou žádnou minimální částku, kterou musí inzerent utratit, vše je na jeho uvážení.

Mimo klasickou inzerci zobrazuje obrazovka AD24 také užitečné informace z veřejných institucí, zprávy, lokální novinky a podobně. Minimálně 10% prostoru obrazovek navíc vždy AD24 poskytuje neziskovým organizacím, lokálním spolkům i jednotlivcům, kterým tak platforma umožňuje lépe oslovit místní obyvatele. Obrazovky kombinují reklamu se zobrazováním užitečných informací z okolí a zvyšují tak jejich atraktivitu pro kolemjdoucí.

Díky tomu vnímá cílová skupina reklamní sdělení snadněji a ochotněji.

Zdroj: mediar.cz

Tento článek i text byl připraven za pomoci prostředků financovaných z Evropských strukturálních a investičních fondů, realizovaných skrz Operační program Praha - pól růstu ČR. Více se o našich projektech podporovaných EU dozvíte na stránce Dotace EU na naše webu.